متن خبر

این دوربین هوش مصنوعی «تغییر بازی» برای بچه‌ها می‌خواهد بچه‌های شما را ایمن و خلاق نگه دارد

این دوربین هوش مصنوعی «تغییر بازی» برای بچه‌ها می‌خواهد بچه‌های شما را ایمن و خلاق نگه دارد

شناسهٔ خبر: 766778 -




کودکی <a href= که با MyFirst Camera 50 در مقابل پس زمینه زرد سلفی می گیرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-672-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-672-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-672-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ-672-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5qqfaNUSgLY2TToQMwzoEJ.png" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: myFirst Camera)

یک برند متمرکز بر فناوری برای کودکان، دوربین جدیدی با نام myFirst Camera 50 برای کودکان 5 تا 12 ساله طراحی کرده است. MyFirst مستقر در سنگاپور آخرین دوربین خود را به عنوان یک دستگاه تغییر دهنده بازی معرفی می کند که دارای ویرایش عکس و ویدیو با کمک هوش مصنوعی است. که به طور هوشمندانه خلاقیت های شما را مدیریت می کند و بهبود می بخشد و لمس های شخصی مانند برچسب ها، نقاشی ها و یادداشت های صوتی را اضافه می کند.

myFirst Camera 50 می تواند حالات چهره، مناظر و رنگ را تشخیص دهد و سپس از آن عناصر برای تهیه داستان با حداقل تلاش استفاده کند. این دوربین به دوربین عقب 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، با لنزهای زاویه باز و ماکرو مجهز شده است، به این معنی که می توانید هم صحنه های وسیع و هم جزئیات پیچیده را ثبت کنید.

دوربین myFirst 50 فراتر از قابلیت های اولیه عکس 20 مگاپیکسلی و فیلم برداری 1080p و ویرایش هوشمند، می تواند به برنامه myFirst Circle متصل شود، برنامه ای که برای ایجاد محیطی امن برای کودکان طراحی شده است تا خلاقیت های خود را با دوستان و خانواده مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارند. والدین کنترل کاملی بر روی دید، مدیریت پست‌ها و اینکه چه کسی می‌تواند آنها را مشاهده کند، دارند.

myFirst Camera 50 در گزینه‌های آبی و بنفش، روی میز چوبی کنار ساحل

(اعتبار تصویر: myFirst Camera)

myFirst Camera 50 کوچک و سبک وزن برای دست‌های کوچک است و دارای نوار نور گرم برای روشن کردن عکس‌های سلفی است. این می تواند از طریق Wi-Fi به برنامه myFirst Circle گوشی شما متصل شود و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که با کارت حافظه می توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد.

ابزارهای دیگر عبارتند از myDiary، که عکاسی را با ژورنال نویسی ترکیب می‌کند و فضایی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا خودشان را بیان کنند، که با اعلان‌ها کامل می‌شود.

من به عنوان پدر بچه های کوچک، مفهوم MyFirst Camera 50 را دوست دارم. دوربینی با کاربری آسان و متصل با ویرایش هوشمند و فضایی امن برای اشتراک‌گذاری آثار چندرسانه‌ای. برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و والدینی مثل من که از خلاقیت های بچه شان لذت می برند، به همان اندازه که برای کودکی که آنها را می سازد، لذت بخش باشد.

اینکه آیا myFirst Camera 50 یکی از بهترین دوربین‌ها برای کودکان است و می‌تواند اعتبارنامه ایمن خود را ارائه دهد، باید ببینیم - در زمان نگارش مقاله، در حال حاضر در حال تحلیل کامل هستیم. اکنون در فروشگاه myFirst در رنگ آبی یا بنفش موجود است (به بالا مراجعه کنید) و قیمت آن 129 دلار / 109 پوند / 149 دلار استرالیا است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر دوربین ها

تیم ویرایشگر دوربین در TechRadar است. او بیش از 15 سال در صنعت فیلمبرداری عکس با بیشتر کسانی که در دنیای روزنامه نگاری فناوری هستند، لذت برده است. تیم در طول مدتی که به عنوان معاون ویراستار فنی با عکاس آماتور، به عنوان یک فریلنسر و در نتیجه ویراستار در Tech Radar، دانش فنی عمیق و تجربه عملی با دوربین‌ها را توسعه داده است و دیگران را از طریق اخبار، بررسی‌ها و ویژگی‌ها آموزش می‌دهد. او همچنین در تولید ویدئو برای استودیو 44 با مشتریانی از جمله کانن کار کرده است و اوقات فراغت خود را داوطلبانه برای مشاوره با یک تیم داستان‌های غیرانتفاعی و متنوع مستقر در نایروبی می‌گذراند. تیم کنجکاو، یک فوتبالیست و دونده مشتاق، خلاق، و یک شراب خوار سفید پوست متوسط ​​است که در کنیا زندگی کرده است و معتقد است که ما چیزهای زیادی برای لذت بردن و یادگیری از یکدیگر داریم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است