Dropbox میخواهد با راهاندازی Dash for Business به بهرهوری از دست رفته در جستجوی فایل رسیدگی کند
ابزار جدید امکان جستجوی سریع و کارآمد اسناد و فایل های داخلی را فراهم می کند
تنظیمات قابل تنظیم امکان همکاری خارجی ایمن را فراهم می کند
پس از تحقیقات نشان داد که کارگران میتوانند روزانه یک ساعت را صرف جستجوی فایلها یا اسناد مناسب کنند که میلیونها هزینه از دست دادن بهرهوری را به همراه دارد، Dropbox Dash for Business را معرفی کرده است - ابزار هوش مصنوعی که برای سادهسازی بازیابی اطلاعات و سازماندهی طراحی شده است.
Dash به عنوان یک موتور جستجوی شخصی عمل می کند و به کاربران راهی متمرکز برای دسترسی به محتوای ذخیره شده در چندین برنامه مانند Google Drive، OneDrive ، Asana و Notion می دهد.
Dash for Business از هوش ماشینی برای اصلاح نتایج جستجو استفاده میکند و ابزار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود پاسخها، خلاصهها و توصیههای بعدی را بر اساس درخواستهای کاربر ارائه میدهد. این ابزار همچنین میتواند سوالات مرتبط و پیوندهای محتوا را پیشنهاد کند و به کاربران کمک کند دادههای مرتبطی را که ممکن است در ابتدا به دنبال آن نبودهاند، کشف کنند.
راه اندازی Dash for Business
Dash همچنین Stacks را ارائه می دهد که به تیم ها اجازه می دهد مجموعه های محتوای هوشمند سازماندهی شده بر اساس پروژه، موضوع یا سایر دسته ها را ایجاد کنند. این مجموعه ها را می توان به راحتی با تنظیمات مجوز قابل تنظیم برای همکاری ایمن داخلی و خارجی به اشتراک گذاشت و مدیریت کرد.
Dash همچنین به لطف دستیابی Dropbox به فناوری Nira، مدیریت پیشرفته مجوزهای دسترسی را معرفی میکند که به مدیران امکان نظارت، مدیریت و کنترل دسترسی به دادهها در پلتفرمهای مختلف متصل از یک رابط واحد را میدهد و به حفظ امنیت دادهها و انطباق کمک میکند.
هوش مصنوعی خود میزبان Dash کاملاً در محدوده اعتماد Dropbox عمل می کند و اطمینان می دهد که داده های مشتری ایمن، خصوصی و مطابق با سیاست های داخلی باقی می مانند.
ارسال نظر