متن خبر

اپل رسما به مک های جدید M4 اشاره می کند – و تیزر نوید یک هفته اعلامیه را می دهد.

اپل رسما به مک های جدید M4 اشاره می کند – و تیزر نوید یک هفته اعلامیه را می دهد.

شناسهٔ خبر: 797175 -




تیزر اپل در X (توئیتر سابق) برای اخبار مک در هفته 28 اکتبر 2024.
(اعتبار تصویر: اپل)

پس از هفته ها گمانه زنی، اپل تایید کرد که اخبار مک در حال انتشار است

این تیزر یک چهره یابنده چشمک را در رنگ های سیری بازطراحی شده نشان می دهد

اپل می گوید انتظار یک هفته با اخبار هیجان انگیز را داریم که از 28 اکتبر آغاز می شود


اگرچه این دعوت برای یک رویداد خاص نیست، گرگ جوسویاک - معاون بازاریابی اپل - بالاخره در پستی در X (توئیتر سابق) تأیید کرد که مک های جدید در حال ورود هستند. کدومشون؟ خوب، با قضاوت بر اساس شایعات، گزارش‌ها و حتی بسته‌بندی محصولات لو رفته، به نظر می‌رسد که اپل بالاخره تقریباً آماده است تا نسل بعدی مک‌های مجهز به M4 خود را رونمایی کند.

اینها احتمالا شامل مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید، مک مینی بازطراحی شده و به روز رسانی آی مک خواهند بود. توییت کامل گرگ جوسویاک را می‌توانید در زیر مشاهده کنید، که به شرح زیر است: «مک (😉) تقویم‌های شما! هفته ای هیجان انگیز از اطلاعیه ها در پیش داریم که از صبح دوشنبه شروع می شود. با ما همراه باشید…”

و اگر فک شما در "یک هفته هیجان انگیز اعلامیه" افتاد، شما تنها نیستید. اپل وعده شروع کار را در صبح دوشنبه داده است و تیزر یک نماد چشمک یاب را در رنگ های آبی، نارنجی، بنفش و صورتی موضوعی مرتبط با Siri و Apple Intelligence نشان می دهد که به اطراف می چرخد ​​و لوگوی درخشان اپل را در همان رنگ ها نشان می دهد.

این گرافیک و کلمه مک به این معنی است که ما می دانیم برای چه چیزی آماده ایم، اما اپل مطمئناً با جزئیات دیگر خجالتی بازی می کند. این احتمال وجود دارد که هفته «اعلان‌های هیجان‌انگیز» هم در سخت‌افزار جدید مک و هم در تاریخ عرضه رسمی iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 نقش داشته باشد.

Mac (😉) تقویم های شما! هفته ای هیجان انگیز از اطلاعیه ها در پیش داریم که از صبح دوشنبه شروع می شود. با ما همراه باشید… pic.twitter.com/YnoCYkZq6c 24 اکتبر 2024

آنچه می توانیم هفته آینده انتظار داشته باشیم

به جرات می توان بيان کرد که همه ما مشتاق دیدن آخرین تغییرات اپل در سری مک هستیم. به هر حال، از زمان انتقال از اینتل به تراشه‌های سیلیکونی مجهز به سری M، تقریباً همه مک‌ها – دسکتاپ یا لپ‌تاپ – قدرت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. در حالی که تراشه M4 در حال حاضر در هیولای تبلت، آی‌پد پرو 11 یا 13 اینچی ، استفاده می‌شود، ورود به مک ممکن است کمی بیشتر را آشکار کند.

اگر بخواهیم اطلاعات فاش شده را باور کنیم، به لطف یوتیوبری در روسیه که زودتر لپ‌تاپ‌ها را به دست آورد ، قبلاً دیده‌ایم که M4 MacBook Pro واقعاً چه شکلی است. اینها احتمالاً با طرح‌های کارآمد و با استقبال خوب که فضای زیادی برای پورت‌ها، نمایشگرهای پر جنب و جوش و صاف و صفحه‌کلید مجلل در خود جای داده است، می‌مانند. M4 احتمالاً عملکرد کلی را برای کارهای روزمره و کارهای خلاقانه تر با GPU تقویت شده بهبود می بخشد، اما Apple Intelligence احتمالاً در مرکز قرار خواهد گرفت.

اپل تایید کرد که iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 هفته آینده عرضه خواهند شد . با دومی، Apple Intelligence از جمله Writing Tools، Siri با رنگ کاری جدید، Clean Up in Photos و Notification Summers جلوتر و در مرکز قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید از قابلیت کشیدن و رها کردن آیتم‌ها از مک خود به آیفون در iPhone Mirroring در مک برخوردار شوید. همچنین اکنون نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده macOS Sequoia 15.2، iPadOS 18.2 و iOS 18.2 وجود دارد که چندین ویژگی جدید Apple Intelligence، از جمله برنامه اختصاصی Image Playground را برای مک به ارمغان می‌آورد.

اخیراً شاهد شایعاتی مبنی بر اینکه Magic Keyboard، Magic Trackpad و، بله، Magic Mouse نیز باید به‌روزرسانی دریافت کنند، دیده‌ایم. در حالی که ممکن است حداقل یکی از آن‌ها را بازطراحی کنیم، ممکن است فقط از Lightning به USB-C تعویض کنیم.

در هر صورت، به نظر می رسد همه چیز در روز دوشنبه، 28 اکتبر 2024 - یا حداقل افشاگری ها آغاز می شود - فاش می شود، پس لازم نیست خیلی منتظر بمانیم. من فقط می توانم امیدوار باشم که اگر در هالووین - 31 اکتبر 2024 - کاهش محصول دریافت کنیم - اپل به اندازه کافی مهربان است که مقداری آب نبات اضافه کند.

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از زمانی که وبلاگ فناوری خود را راه اندازی کرد، از ۱۴ سالگی درباره فناوری می نوشت. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است