اپلیکیشن خبری بنیانگذاران اینستاگرام Arifact مجموعهای از آپشن های جدید را روز دوشنبه راهاندازی کرد که به کاربران اجازه میدهد مقالات مربوط به کلیکبایت را گزارش کنند، با ایموجیها واکنش نشان دهند و مقالات را بهعنوان تصویر به اشتراک بگذارند.
ویژگی پرچم کلیک طعمه اکنون به شما امکان می دهد از طریق منوی سه نقطه در نمای مقاله یا از طریق فشار طولانی در نمای فید، مقاله را به عنوان گمراه کننده علامت گذاری کنید. این شرکت او میگوید که از این گزارشها بهعنوان سیگنالهایی برای «اولویتبندی بهتر مقالات مفید بر مقالات گمراهکننده» استفاده میکند.
تا به حال، این برنامه به کاربران اجازه میداد تا مقالهای را با دلایلی مانند «هرزنامه»، «دیوار پرداخت»، «تصویر یا پیوند شکسته»، «من آن را دوست ندارم»، «تبلیغات زیاد» و «نادرست یا نادرست» گزارش کنند. اطلاعات گمراه کننده." مشخص نیست که این شرکت چگونه قصد دارد برخی از این سیگنالها را از clickbait جدا کند.
کوین سیستروم به TechCrunch گفت، از آنجایی که این شرکت به تازگی این ابزار را راه اندازی کرده است، در حال مشاهده داده ها برای درک بهترین نحوه استفاده از آن است.
"در حال حاضر ما در حالت جمع آوری داده ها هستیم. ما امروز ابزار گزارشدهی را راهاندازی کردیم و در هفتههای آینده تصمیم خواهیم گرفت که چگونه از آن به بهترین نحو استفاده کنیم تا به نفع کاربران باشد. همانطور که ممکن است تصور کنید، مقدار زیادی نویز در این سیگنال ها وجود دارد، پس ما در مورد آن فکر می کنیم.
Systrom اضافه کرد که Artifact در حال حاضر به صورت دستی گزارش های clickbait را تحلیل می کند تا از حذف یا اصلاح اشتباه هر مقاله ای جلوگیری کند.
دو ویژگی دیگر نیز زیبا هستند. کاربران اکنون می توانند در پاسخ به یک مقاله از یکی از شش ایموجی مانند «شست بالا»، «قلب»، «صورت خندان»، «چهره خشمگین»، «چهره مفرح» و «چهره غمگین» استفاده کنند.

اعتبار تصویر: مصنوع
این برنامه همچنین اشتراکگذاری مقالهها را با اجازه دادن به افراد برای به اشتراک گذاشتن یک داستان مستقیماً به عنوان یک تصویر با گزینههای مختلف کارت که شامل نام منبع و خلاصه است، بهبود بخشیده است. کاربران می توانند مستقیماً مقاله را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارند یا آن را به عنوان تصویر ذخیره کنند. به علاوه، آنها می توانند متنی را از یک مقاله انتخاب کنند تا آن قسمت را به عنوان کارت تصویر به اشتراک بگذارند.
بیشتر بخوانید

اعتبار تصویر: مصنوع
ماه گذشته، این برنامه خلاصههای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مقالات راهاندازی کرد. این ماه، تمرکز خود را بر روی نویسندگان معطوف کرد و به آنها اجازه داد تا نمایه های خود را ادعا کنند و خوانندگان آنها را دنبال کنند.
سیستروم در گفتگو با TechCrunch گفت: «شاید کاری که میتوانیم انجام دهیم این باشد که این بازار را ایجاد کنیم که در آن مشتریان را با نویسندگان چیزهایی که آنها دوست دارند بخوانند، مطابقت دهیم و بتوانیم دنبالکنندگانی برای این نویسندگان در Artifact ایجاد کنیم.