متن خبر

اپلیکیشن اجتماعی عجیب و غریب Lex که توسط مجموعه مدیر عامل سابق Musical.ly خریداری شده است

اپلیکیشن اجتماعی عجیب و غریب Lex که توسط مجموعه مدیر عامل سابق Musical.ly خریداری شده است

شناسهٔ خبر: 770648 -




Lex، یک برنامه اجتماعی و دوستیابی برای جامعه LGBTQ+، توسط 9count، یک مجموعه برنامه های تلفن همراه با تمرکز بر شبکه های اجتماعی خریداری شده است.

Lex در سال 2017 به عنوان یک صفحه اینستاگرام شروع به کار کرد که از تبلیغات شخصی لزبین های قدیمی الهام گرفته شده بود. این صفحه به قدری محبوب شد که بنیانگذار کل راکوفسکی در سال 2019 آن را به یک برنامه تبدیل کرد. در کمتر از یک سال، این برنامه سرمایه اولیه 1.5 میلیون دلاری را به دست آورد و جنیفر لوئیس، کارآفرین باتجربه، به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پیوست.

لوئیس به TechCrunch گفت: «سکوهای اجتماعی اصلی واقعاً به این مخاطبان خدمات نمی‌دهند. به گفته GLAAD، افراد LGBTQ+ دو برابر بیشتر در معرض آزار و اذیت آنلاین هستند، که باعث می شود فضاهای آنلاین عمدی برای افراد عجیب و غریب ضروری تر شود. چیزی که من در Lex به آن علاقه دارم، ساختن یک پلتفرم اجتماعی است که در آن کاربران بتوانند با افرادی مانند آنها ملاقات کنند، اما همچنین فضای امنی داشته باشند که بتوانند هویت خود را به طور کامل بیان کنند.

کاربران Lex استانداردهای بالایی برای این برنامه دارند، زیرا این برنامه به جامعه ای خدمت می کند که به طور تاریخی توسط سیستم عامل های اجتماعی اصلی نادیده گرفته شده و بدرفتاری شده است. سال گذشته، این اپلیکیشن برای تاکید بر اجتماعی شدن عمومی بر دوستیابی و ارتباط، تغییر نام داد، که باعث شد برخی از کاربران نگران شوند که Lex بیش از حد ضد عفونی شود. همانطور که یکی از کاربران در آن زمان به TechCrunch گفت: "نیازی به تشویق استفاده از "اجتماعی" وجود ندارد، مگر اینکه بخواهید در مورد استفاده های دیگر (یعنی جنسیت) صحبت کنید."

با پیوستن Lex به 9count، کاربران ممکن است نگران تغییرات بیشتر در برنامه باشند. اما لوئیس او میگوید این حرکت Lex را قادر می‌سازد تا آپشن های جدید را سریع‌تر ارسال کند و ظرفیت تعدیل محتوا را افزایش دهد. او گفت: «ما می‌توانیم آپشن های جدیدی را ارائه کنیم که احتمالاً سه برابر نرخ قبل از خرید است.

9count توسط Alex Hofmann رهبری می شود که قبلاً به عنوان مدیر عامل Musical.ly خدمت می کرد، برنامه ای که توسط ByteDance خریداری شد و به TikTok تبدیل شد. محبوب ترین برنامه این مجموعه، Wink است، یکی دیگر از برنامه های دوستیابی و دوستی، اما برنامه های دیگری مانند تابستان، یک برنامه دوستیابی، را نیز اجرا می کند.

هافمن با توجه به تجربه‌اش با ByteDance، که دارای چندین برنامه تحت یک چتر شرکتی است، 9count می‌خواهد تا این استراتژی را تکرار کند. هافمن گفت: «ما اولین گفتگوی خود را انجام دادیم و بلافاصله متوجه شدیم که واقعاً دیدگاه مشابهی داریم. چشم انداز اساساً این است که ما معتقدیم آینده رسانه های اجتماعی در ساخت این محصول بزرگ، تعقیب میلیاردها کاربر با تبلیغات نیست، و ما معتقدیم که آینده شبکه های اجتماعی عمودی است که جوامع را توانمند می کند.

به گفته Lex، این برنامه بیش از یک میلیون بار دانلود شده است، که در مقایسه با برنامه های دوستیابی رایج، پایین است – با این حال، Lex مخاطبان کمتری را هدف قرار می دهد و کاربران میلیون ها پیام در ماه ارسال می کنند. هافمن و لوئیس از افشای شرایط معامله خودداری کردند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است