متن خبر

ال‌جی آینده فناوری داخل خودرو را فاش می‌کند – از جمله دستیار مجازی که رانندگان خسته را به کافی‌شاپ نزدیک می‌برد.

ال‌جی آینده فناوری داخل خودرو را فاش می‌کند – از جمله دستیار مجازی که رانندگان خسته را به کافی‌شاپ نزدیک می‌برد.

شناسهٔ خبر: 812766 -




LG Digital Cockpit گاما
(اعتبار تصویر: LG)

کانسپت های ال جی به ما نگاهی اجمالی به سیستم های سرگرمی اطلاعاتی آینده می دهد

اگر ماشین رانندگان خواب‌آلود را تشخیص دهد، هوش مصنوعی پیشرفته می‌تواند قهوه سفارش دهد

حتی فرمان هم صفحه نمایش دارد


ال‌جی الکترونیکس که می‌خواهد خود را به‌عنوان پیشرو در نسل بعدی سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو معرفی کند، سومین نسخه از مفهوم کابین خلبان دیجیتال سری Mobility Labworks را معرفی کرد.

این کانسپت که به‌عنوان یک سیستم ماژولار طراحی شده است که برندهای خودرو می‌توانند به راحتی آن را در خودروهای آینده پیاده‌سازی کنند، شامل نمایشگرهای آینده، نگاهی به نسل بعدی رابط انسان و ماشین و گنجاندن هوش مصنوعی پیشرفته برای رانندگی ایمن‌تر و افزایش راحتی است.

LG Vision Display مفهومی قابل تشخیص ترین سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن در این سری است، زیرا از یک صفحه نمایش OLED شفاف 12.3 اینچی تشکیل شده است که داده های کلیدی مانند ناوبری، سرعت فعلی و نقاط مورد علاقه را ارائه می دهد.

مانند بسیاری از نوآوری های دیگر ال جی در آخرین سری خود، برای سطوح بالای رانندگی خودکار طراحی شده است و همچنین دارای صفحه نمایش 14.2 اینچی P-OLED پلاستیکی OLED (P-OLED) است که در کنسول مرکزی تعبیه شده است. . وقتی از آن استفاده نمی شود می توان آن را جمع کرد تا زیبایی داخلی تمیزی داشته باشد.

ال‌جی با ادامه این ایده که نسل بعدی رانندگان واقعاً مجبور به رانندگی نیستند، یک صفحه نمایش OLED منحنی حساس به لمس را به نمایش می‌گذارد که در فرمان ادغام شده است.

LG Digital Cockpit گاما

(اعتبار تصویر: LG)

این به تنظیمات رانندگی کمک می‌کند و به راننده اجازه می‌دهد به راحتی ناوبری و کنترل آب و هوا را هنگام هدایت خودرو مدیریت کند، اما همچنین به عنوان یک مرکز چندرسانه‌ای برای زمانی که خودرو وظایف رانندگی را بر عهده می‌گیرد، دوچندان می‌شود.

مهمتر از آن، ال‌جی چیزی را که از آن به عنوان «دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی» یاد می‌کند استفاده کرده است که می‌تواند خستگی راننده را تشخیص دهد و ورود به حالت‌های خودکار را پیشنهاد می‌کند.

علاوه بر این، حتی می‌تواند برای استراحت به یک کافی‌شاپ نزدیک بروید، همچنین می‌تواند از طریق حسگر تشخیص اثرانگشت داخلی صفحه، قهوه را سفارش داده و هزینه آن را بپردازد.

مسلماً جسورانه‌ترین مفهوم از همه مفاهیم، ​​«راه‌حل اتصال و محتوا برای سرگرمی بی‌وقفه و تحرک هوشمند» ال‌جی است. این به طور موثری صندلی‌های سرنشینان عقب را به یک مرکز سرگرمی تعاملی تبدیل می‌کند و پلتفرم webOS شرکت را از طریق تعداد زیادی صفحه نمایش برجسته می‌کند.

این دستگاه دارای یک کنسول نمایشگر بزرگ است که به یک دسته بازو وصل شده است، و همچنین یک واحد کامل که روی سر مسافران می‌پیچد و یک صفحه نمایش با وضوح بالا دیگر در مقابل چشمان آنها قرار می‌دهد.

به گفته این متخصص الکترونیک، این سیستم به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از حرکات دست، محتوا را هدایت کنند و صدا را کنترل کنند.

ال جی به پیشرفت خود در حوزه خودرو ادامه می دهد

LG Digital Cockpit گاما

(اعتبار تصویر: LG)

جای تعجب نیست که غول الکترونیکی کره جنوبی ال جی در حال حاضر کار خود را در کنار استعدادهای بومی خود در گروه موتور هیوندای آغاز کرده است.

EV3 آتی دارای پلتفرم محتوای خودروی ال‌جی (ACP) است که از webOS پشتیبانی می‌کند، در حالی که Genesis GV80 سال گذشته نسخه قبلی خود را معرفی کرد.

این سیستم عامل که برای تقلید از رابط کاربری موجود در طیف وسیعی از تلویزیون های هوشمند ال جی طراحی شده است، به طور مداوم با محتوای جدیدی به روز می شود که می توان در حین حرکت به آن گوش داد یا در حالت ثابت پخش کرد.

در برخی بازارها، گروه موتور هیوندای دسترسی به کانال‌های ال‌جی را ارائه می‌دهد که بیش از 80 کانال تلویزیونی زنده، به‌روزرسانی‌های اخبار لحظه‌ای و بیش از 400 گزینه محتوای VOD از جمله فیلم‌ها، درام‌ها و سریال‌های انیمیشن برای کودکان را ارائه می‌دهد.

گام طبیعی بعدی برای ال جی شروع به طراحی و ساخت نمایشگرهای فیزیکی است که این سیستم عامل روی آنها اجرا می شود (همانطور که سری Mobility Labworks آن را برجسته می کند) و برخی از کارهای سنگین فنی را از دست سازندگان خودرو خارج می کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید و این خودروهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی خواهند بود. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سر و کله زدن با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است