متن خبر

اعلام دستور کار نهایی برای مرحله فین تک در TechCrunch Disrupt 2024

اعلام دستور کار نهایی برای مرحله فین تک در TechCrunch Disrupt 2024

شناسهٔ خبر: 754610 -




ما فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم که دستور کار نهایی مرحله فین‌تک اختصاصی خود را در TechCrunch Disrupt 2024 اعلام کنیم. این مرحله به Space، SaaS، AI و Builders به ​​عنوان سایر مراحل متمرکز بر صنعت – همه زیر یک سقف بزرگ، می‌پیوندد.

با تکامل صنعت فین تک، فرصت های جدیدی برای بنیانگذاران، سرمایه گذاران و مشتریان به وفور یافت می شود. حوزه‌هایی مانند بانکداری تلفن همراه، حقوق و دستمزد جهانی، پرداخت‌های دیجیتال، امور مالی تعبیه‌شده و ارزهای دیجیتال تنها در سال‌های آینده در حال رشد هستند. بانکداری باز در ایالات متحده نیز همچنان در حال افزایش سرعت است. در مرحله فین‌تک Disrupt، از رهبران صنعت در مورد چالش‌هایی که تاکنون با آن‌ها مواجه بوده‌اند و فرصت‌ها در کجا قرار دارند، بشنوید.

دستور کار نهایی را در زیر تحلیل کنید.

دستور کار کامل Fintech Stage

پیدا کردن اجماع Crypto VC

با مورگان بلر (NFX)، ویل نوئل (Galaxy VC) و حسیب قریشی (دراگون فلای پایتخت)

در فضای کریپتو، زمان مقیاس‌پذیری فرا رسیده است. همه نشانه ها به دوره ای از رشد با قیمت های بالای بازار، چشم انداز نظارتی مطلوب تر و اکوسیستم بزرگی از راه حل های مقیاس پذیر اشاره می کنند. پس بیایید با سرمایه گذارانی صحبت کنیم که از تأثیرگذارترین پروتکل ها، مبادلات و برنامه های غیرمتمرکز حمایت کرده اند. چیز بزرگ بعدی چیست و بزرگترین شگفتی در سبد سرمایه گذاری آنها چه بوده است؟

Coinbase Onchain Pivot with Base

با جسی پولاک (پایه)

Base یک بلاک چین لایه ۲ اتریوم ایمن، کم هزینه و مناسب برای توسعه‌دهندگان است. همچنین این بلندپروازانه ترین شرط کوین بیس برای تمرکززدایی است. این به عنوان خانه برای تمام محصولات زنجیره‌ای Coinbase عمل می‌کند، اما هر کسی می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز را نیز در Base بسازد. جسی پولاک مسئول پروژه جاه طلبانه Base در کوین بیس است. او به ما خواهد بيان کرد که چرا کوین بیس به خارج از منطقه راحتی خود حرکت می کند و روی پروتکل ها شرط بندی می کند.

چگونه این نئوبانک ها در زمان های چالش برانگیز رشد کردند

با کالین والش (وارو بانک) و جیسون ویلک (دیو)

در حالی که در سال‌های اخیر بسیاری از بانک‌های دیجیتال تعطیل شده‌اند، برخی از بازیکنان هستند که نه تنها خوب عمل می‌کنند، بلکه در حال پیشرفت هستند. نئوبانک‌های دیو و وارو بانک هر کدام میلیون‌ها مشتری دارند که علی‌رغم محیط چالش‌برانگیز اقتصاد کلان و تعداد فزاینده رقبا در حال رشد هستند. این شرکت ها برای کمک به رشد آنها در زمان های چالش برانگیز چه می کنند؟ و در آینده چه انتظاری باید از آنها داشته باشیم؟ ما با مدیران ارشد صحبت خواهیم کرد تا بفهمیم.

با TipTop، بنیانگذار Postmates باستیان لمان تشنه چیزهای بیشتر است

با باستین لمان (TipTop)

پس از فروش Postmates به اوبر به قیمت 2.65 میلیارد دلار، باستیان لمان به TipTop بازگشته است، استارت آپی که می خواهد ارزش پولی چیزهایی را که قبلاً دارید، باز کند. TipTop در حال ایجاد یک برنامه تجارت فوری است که در هنگام پرداخت در دسترس است. خرده فروشان می توانند TipTop را به عنوان یک گزینه پرداخت ادغام کنند و TipTop همه چیز را از نقل قول گرفته تا پرداخت و جلوگیری از کلاهبرداری انجام می دهد. آیا باستیان لمان پس از انقلابی در اقتصاد تحویل مدرن و صنعت غذا، می‌تواند نحوه خرید (و فروش) ما را تغییر دهد؟

آینده کار

با کورین بکشا (چک)، مارسلو لبره (ریموت) و جاش ریوز (گوستو)

نرم افزارها دنیا را می خورد و شرکت ها بیش از هر زمان دیگری استعدادهای جهانی را استخدام می کنند. آنها می خواهند بتوانند استعدادها را در کشورهای خارجی استخدام کنند و کارمندانی را که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت کنند، حفظ کنند. به همین دلیل است که استارت‌آپ‌های جهانی منابع انسانی جدید به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا افراد را در سراسر جهان با قراردادهای محلی استخدام کنند. اما آیا آنها می توانند جایگزین شرکت های تابعه داخلی شوند؟

BaaS در یک جهان فروپاشی پس از سیناپس

با Itai Damti (واحد)، میچل لی (Synctera) و Sheetal Parikh (Treasury Prime)

ورشکستگی سیناپس فین‌تک بانکی به‌عنوان سرویس (BaaS) نشان می‌دهد که وقتی یکی از بازیگران کلیدی با مشکل مواجه می‌شود، چقدر چیزها برای دنیای فین‌تک که اغلب به هم وابسته هستند، خائنانه است. مشکلات سیناپس به تعدادی دیگر از استارت‌آپ‌ها آسیب رسانده و نابود کرده و میلیون‌ها مصرف‌کننده را در سراسر کشور تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری بر این باورند که شفافیت نظارتی برای حرکت رو به جلو مورد نیاز است. یکی از تحلیلگران می گوید که مورد سیناپس بر نیاز شرکت های فین تک برای حفظ استانداردهای عملیاتی و انطباق بالا تاکید می کند. این پانل به تأثیرات احتمالی فروپاشی Synapse بر آینده BaaS می‌پردازد.

ابتکار ویزا در همه جا

ارائه شده توسط ویزا

Visa Everywhere Initiative یک برنامه نوآوری باز است که به استارت‌آپ‌هایی مانند شما کمک می‌کند فرصت‌های جدیدی را باز کنند - و می‌تواند به شما یک پلتفرم جهانی برای نشان دادن راه‌حل‌های پیشگامانه‌تان بدهد. این برنامه اولین بار در سال 2015 در ایالات متحده راه اندازی شد و به سرعت به یک برنامه جهانی گسترش یافت. تا به امروز، نزدیک به 15000 استارت آپ برای این برنامه درخواست داده اند - که بسیاری از آنها اکنون با ویزا یا مشتریانش کار می کنند.

درباره TechCrunch Disrupt 2024

TechCrunch Disrupt جایی است که در هر مرحله از سفر راه اندازی خود، نوآوری خواهید یافت. چه شما یک بنیانگذار نوپا با یک ایده انقلابی باشید، یک استارتاپ با تجربه به دنبال افزایش مقیاس باشید، یا سرمایه‌گذاری که به دنبال چیز بزرگ بعدی است، TechCrunch Disrupt منابع، ارتباطات و بینش‌های متخصص بی‌نظیری را برای پیشبرد سرمایه‌گذاری شما ارائه می‌دهد. بیش از 10000 رهبر استارتاپ در رویداد امسال در 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو شرکت خواهند کرد.

فقط در مرحله فین تک بیاموزید و از بازیکنان برتر فین تک الهام بگیرید. قبل از افزایش قیمت درب منزل اینجا ثبت نام کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است