اسنپ چت 750 میلیون کاربر فعال ماهانه را اعلام کرد


اسنپ در رویداد روز سرمایهگذار خود در روز پنجشنبه، تعداد انگشت شماری از معیارهای جدید را در مورد کسبوکار خود به اشتراک گذاشت و چشماندازهای خود را به اشتراک گذاشت. شایان ذکر است که برنامه رسانه اجتماعی اسنپ چت اکنون به بیش از 750 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است. در حالی که این تعداد بسیار کمتر از حدود 2.96 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک است که در اوایل این ماه گزارش شده بود، اما از دیگران، از جمله Pinterest که اخیراً اعلام کرد به 450 میلیون کاربر ماهانه رسیده است، جلوتر است.
با این حال، مشخص نیست که اسنپ در مقابل توییتر که دیگر یک شرکت سهامی عام پس از خرید ایلان ماسک نیست، ایستاده است. بهعلاوه، شمارههای عمومی توییتر از قبل از بسته شدن قرارداد، از معیار دیگری استفاده میکردند - معیار اختراع شده خود توییتر به نام mDAUs یا کاربران فعال ماهانه قابل کسب درآمد. توییتر گفته بود که این به معنای نشان دادن تعداد کاربرانی در توییتر بود که واقعاً تبلیغات آن را می بینند. این رقم در ژوئیه 2022، 237.8 میلیون نفر بود که کمتر از 375 میلیون کاربر روزانه اسنپ چت بود.
در همین حال، TikTok نقطه عطف 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه خود را در سال 2021 اعلام کرد و پیش بینی شد تا پایان سال 2022 به 1.8 میلیارد کاربر برسد.
علاوه بر این، اسنپ به اشتراک گذاشت که از 750 میلیون کاربر فعال ماهانه خود، 150 میلیون نفر در آمریکای شمالی هستند.
در طول این رویداد، اسنپ همچنین پیشنهادات جدیدتر خود را از نظر محصولات، از جمله نقشه اسنپ سه بعدی و ویژگی اخیراً راهاندازی شده به نام Communities، به اشتراک گذاشت. دومی برای گروههای خصوصی هدف قرار میگیرد که در آن اعضا میتوانند دوستان خود را اضافه کنند و در یک داستان مشترک دانشگاه پست کنند. این ویژگی با کالجها و دبیرستانها راهاندازی شده است و به مرور زمان در جوامع بیشتری عرضه خواهد شد. این شرکت بيان کرد که تاکنون بیش از 1400 کالج در ایالات متحده با دسترسی به جوامع وجود دارد.
همچنین از موفقیت اشتراک پولی 3.99 دلاری خود، Snapchat+، که اکنون به 2.5 میلیون مشترک رسیده است، اشاره کرد - رقمی دقیق تر از 2+ میلیون مشترک اعلام شده در طول درآمد.
البته چیزی که سرمایهگذاران میخواهند بشنوند این است که اسنپ با توجه به فضای رقابتی، از جمله تهدید TikTok، چگونه سرمایهگذاریهایش در تجارت تبلیغاتی آن به رشد کمک میکند و آیا میتواند راهنماییهایی به سوی آینده ارائه دهد، مدیریت میکند. ممکن است بعداً در روز اتفاق بیفتد.
اسنپ گفت که تمرکز اصلی تبلیغاتی آن در کوتاه مدت، تبلیغات پاسخ مستقیم (DR) است که تقریباً دو سوم تجارت آن را تشکیل می دهد و با سرعت بیشتری نسبت به تجارت برند محور خود در حال رشد است. پلت فرم DR آن محرک اصلی نرخ رشد سالانه ترکیب درآمد تبلیغاتی بیش از 50٪ در دوره 5 ساله منتهی به 2021 بود.
همچنین به اشتراک گذاشت که رقیب TikTok آن، Spotlight، کمتر از نیمی از کل کاربران فعال ماهانه خود را جذب می کند، زیرا 300 میلیون کاربر هر ماه با این ویژگی درگیر هستند. با این حال، این شرکت اشاره کرد که تعامل برای این محصول همچنان در حال افزایش است. در سه ماهه چهارم، کل زمان صرف شده برای تماشای Spotlight نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شد و ارسالهای Spotlight تقریباً 20٪ در بازه زمانی مشابه افزایش یافت.
در بخش اول این رویداد، اسنپ همچنین تعداد زیادی معیار دیگر را با سرمایه گذاران به اشتراک گذاشت، از جمله چندین مورد که اخیراً در حین درآمد اعلام شده است.
اینها عبارت بودند از:
جامعه اسنپ در خارج از آمریکای شمالی و اروپا از سه ماهه چهارم 2020 بیش از 80 درصد رشد داشته است
95% افزایش سالانه در کاربران جدید روزانه که 3 یا بیشتر دوست دارند
کاربران اسنپ چت که در طول یک ماه با حداقل سه دوست صحبت می کنند، به طور میانگین در ماه بعد بیش از 90 درصد را حفظ می کنند.
کاربران اسنپ چت به طور متوسط 280 میلیون بار در روز خاطرات خود را با دوستان خود به اشتراک می گذارند
برای 5 سال پس از اولین سال استفاده از سرویس، نگهداری سالانه تقریباً 90٪ است.
کاربران ایالات متحده به طور متوسط تقریباً 40 برابر در روز اسنپ چت را باز می کنند. بیش از 60 درصد از کاربرانی که هر روز اسنپ چت را باز می کنند، اسنپ ایجاد می کنند
به طور متوسط روزانه بیش از 5 میلیارد اسنپ ایجاد می شود
88 درصد از کاربرانی که با دوستانشان چت یا اسنپ می گیرند، تا 7 روز آینده هر روز از این برنامه استفاده خواهند کرد.
نقشه اسنپ چت توسط بیش از 300 میلیون کاربر در ماه استفاده می شود. کاربران روزانه نقشه به طور متوسط 6 برابر در روز نقشه را باز می کنند
در سه ماهه چهارم، کل زمان صرف شده برای تماشای Spotlight نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده است و ارسالهای Spotlight تقریباً 20٪ در بازه زمانی مشابه افزایش یافته است.
از هر 3 کاربر 2 نفر روزانه با AR درگیر می شوند. بیش از 70 درصد از کاربرانی که برنامه را دانلود میکنند، در اولین روز استفاده از برنامه با واقعیت گفت ه تعامل دارند
تعداد کاربرانی که حداقل 1 داستان دوست برای مشاهده دارند، سالانه 15 درصد افزایش یافته است
زمان صرف شده در ایالات متحده به ازای هر بازدید برای داستانهای سازنده و Spotlight در سه ماهه چهارم در مقایسه با سال گذشته با درصدهای دو رقمی «بزرگ» افزایش یافته است.
اشتراک اسنپ چتترها برای سازندگان جدید از طریق Spotlight 225٪ افزایش یافته است و تعداد کل اشتراک های روزانه 240٪ افزایش یافته است.
در هند، زمان صرف شده در Spotlight بیش از سه برابر شد و زمان صرف شده برای تماشای نمایشها بیش از 55 درصد در سال 2022 افزایش یافت.
شرکای رسانه ای در بیش از 20 کشور، 10 زبان، از جمله NBCU، Disney/ESPN، Channel 4 و MBC، لیگ های ورزشی مانند NFL و NBA، بومی های دیجیتال مانند Team Whistle و Jellysmack، و برندهای خبری از جمله واشنگتن پست، اکسیوس و اکسل. اسپرینگر.
Spotlight به بیش از 300 میلیون کاربر در ماه می رسد
در حال توسعه…
ارسال نظر