متن خبر

استارت‌آپ یادداشت‌برداری متمرکز بر توسعه‌دهنده، Stashpad جایگزین Google Docs را راه‌اندازی کرد که می‌توانید بدون ورود به سیستم از آن استفاده کنید.

استارت‌آپ یادداشت‌برداری متمرکز بر توسعه‌دهنده، Stashpad جایگزین Google Docs را راه‌اندازی کرد که می‌توانید بدون ورود به سیستم از آن استفاده کنید.

شناسهٔ خبر: 457650 -




Stashpad، یک برنامه نوت بوک به سبک «DM to yourself» متمرکز بر توسعه‌دهنده، اکنون به یک برنامه اسناد می‌چرخد که می‌توانید بدون ورود به سیستم از آن استفاده کنید. این شرکت همچنان برنامه یادداشت‌های اصلی خود را حفظ می‌کند و آن را «Stashpad Lists» می‌نامد.

StashPad Docs پیشنهاد جدید این شرکت است که نیازی به ورود به سیستم ندارد و از قالب بندی Markdown پشتیبانی می کند. محصول ابتدا مرورگر است و سابقه اسناد به صورت محلی ذخیره می شود، پس کاربران می توانند اسناد را بدون پرس و جو از سرور جستجو کنند. این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر پشتیبانی آفلاین وجود ندارد، اما این ویژگی است که استارت آپ در آینده معرفی خواهد کرد.

شما به راحتی می توانید این اسناد را برای مشاهده و همکاری دیگران به اشتراک بگذارید. با این حال، برخی از آپشن های ی مانند اشتراک‌گذاری فقط خواندنی پشت ورود به سیستم هستند. در حالی که بسیاری از ویژگی ها برای استفاده رایگان هستند، مردم باید برای ویژگی های حرفه ای مانند دسترسی محدود و پشتیبانی اولویت دار هزینه بپردازند. این شرکت برنامه Pro را 12 دلار در ماه یا 8 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه قیمت گذاری می کند.

این شرکت بيان کرد که همکاری یک مورد استفاده عمده برای محصول Docs است زیرا ادعا می کند از تعاملات بلادرنگ با کمتر از 50 میلی ثانیه تاخیر پشتیبانی می کند.

چرا محور؟

این استارت‌آپ که تا به امروز ۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، به TechCrunch بيان کرد که رشد مورد انتظاری را با محصول یادداشت‌برداری مشاهده نمی‌کند، زیرا مخاطبان آن بسیار محدود هستند.

هنگام ساخت آپشن های همکاری برای برنامه یادداشت‌برداری، کارا بورنشتاین، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت متوجه شد که تقاضای بیشتری برای استفاده از موارد مشابه Google Docs هنگام کار با دیگران وجود دارد.

او در ایمیلی گفت: «همانطور که ما شروع به گفت ن قابلیت چندنفره به محصول اصلی خود کردیم، تعدادی مصاحبه با کاربر انجام دادیم تا بفهمیم تیم‌های مهندسی چگونه یادداشت‌ها و اسناد را در یک محیط مشترک مدیریت می‌کنند.

«یک چیزی که ما را شگفت زده کرد این است که چگونه، حتی زمانی که تیم‌ها یک ویکی تیم رسمی داشتند (با استفاده از ابزارهایی مانند Confluence یا Notion)، باز هم اغلب برای موارد مختلف به Google Docs متوسل می‌شوند. آنها ممکن است این کار را انجام دهند حتی بدون اینکه به طور کامل اذعان کنند که Google Docs بخش بزرگی از گردش کار آنها باقی مانده است.

Stashpad با این محصول جدید قصد دارد کاربران فنی و غیر فنی را جذب کند. بعلاوه، فرصتی به اندازه سرمایه گذاری برای محصول docs می بیند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است