متن خبر

از تبلیغات در ویندوز 11 خسته شده اید؟ این برنامه شخص ثالث رایگان و ساده ممکن است همان چیزی باشد که برای کاهش تعداد تبلیغات در رایانه شخصی خود به آن نیاز دارید.

از تبلیغات در ویندوز 11 خسته شده اید؟ این برنامه شخص ثالث رایگان و ساده ممکن است همان چیزی باشد که برای کاهش تعداد تبلیغات در رایانه شخصی خود به آن نیاز دارید.

شناسهٔ خبر: 470127 -




مردی <a href= که جلوی لپ‌تاپ نشسته و شادی در چهره‌اش دیده می‌شود." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/QLuQNmbVJcm5yYSxhMpK94.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock / G-Stock Studio)

اگر شما یک کاربر ویندوز 11 هستید که کاملاً آماده نیستید سیستم عامل را پشت سر بگذارید، اما دوست دارید از دیدن تبلیغات در همه جا استراحت کنید، اخباری دارم که ممکن است شما را بهتر کند. یک برنامه رایگان وجود دارد که تبلیغات را حذف می کند تا تجربه ویندوز 11 شما را کمی ناامیدکننده کند - این برنامه OFGB نام دارد که به طرز جالبی مخفف "Oh Frick Go Back" است.

OFGB از رجیستری ویندوز سیستم شما برای غیرفعال کردن انواع تبلیغات استفاده می کند، از جمله تبلیغات File Explorer، نکات و ترفندهای صفحه قفل، تبلیغات تنظیمات، تبلیغات "پایان راه اندازی"، تبلیغات "تجربه خوش آمدید"، تبلیغات شخصی، "تجربه های سفارشی" و شروع تبلیغات منو استفاده از آن آسان است و شما می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید و انتخاب کنید که کدام یک از این موارد را می خواهید با علامت زدن کادرهای مناسب خاموش کنید (راستش بگویم، من توصیه می کنم همه آنها را خاموش کنید).

چگونه OFGB را در دست بگیرید

می توانید OFGB را از صفحه رسمی GitHub آن دانلود کنید، و دو نسخه وجود دارد: یک نسخه مستقل (اما بزرگتر) و دیگری که مستقل نیست (به این معنی که برای اجرا به اجزای نرم افزار خارجی بستگی دارد). اگر با کدنویسی آشنا نیستید و مطمئن نیستید که کدام نسخه را تهیه کنید، من اولین نسخه (OFGB-Deps.exe) را توصیه می کنم.

همچنین، مطمئن شوید که یکی از نسخه‌های فایل‌های کد منبع را دریافت کرده‌اید (من فایل زیپ. را توصیه می‌کنم). این فایل ها را دانلود کنید و برای شروع نصب روی OFGB-Deps.exe کلیک کنید.

اوه فریک، این عالی است

OFGB توسط کاربر Arch Linux (Arch یک نسخه قابل تنظیم لینوکس است) xM4ddy در GitHub ایجاد شد، که خودش به اندازه کافی تبلیغات ویندوز را در هر گوشه و کنار سیستم عامل تزریق کرده است. او نقل قول زیر را در مورد ناامیدی خود از سخت افزار تام بیان کرد:

"ویندوز مدت ها پیش با اضافه کردن تله متری بیشتر، تبلیغات و عدم وجود گزینه های قابل تنظیم به راحتی من را از دست داد."

همچنین می‌توانید یک نسخه آزمایشی را ببینید و اطلاعات بیشتری از سازنده را در پست Reddit او که برنامه جدید را منتشر می‌کند، بخوانید.

OFGB به دسته ای از راه حل های شخص ثالث می پیوندد که به شما امکان می دهد ویرایش های خودکار را در رجیستری ویندوز انجام دهید تا تبلیغات کمتری ببینید. همچنین Wintoys، برنامه‌ای که اخیراً شاهد یک به‌روزرسانی بزرگ بود، و Tiny 11 Builder ، ابزاری برای ایجاد نسخه باریک ویندوز 11 خود، که اخیراً نیز ارتقا یافته است، وجود دارد.

اگر تبلیغات چیزی است که شما را آزار می دهد، OFGB یک راه حل ساده و ساده به نظر می رسد، اما فقط در صورتی که در مورد آزمایش برنامه های شخص ثالث سفارشی مطمئن باشید - اگر اینطور نیستید، بهتر است از ویندوز استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، ممکن است به دنبال جهش باشید و تنها نخواهید بود - گزارش شده است که ویندوز 11 در حال از دست دادن سهم بازار خود نسبت به ویندوز 10 قبلی خود است، که قرار است سال آینده دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نشود و بسیاری از مردم این کار را انجام داده اند. مدتی است که خشم خود را از افزایش و تبلیغات مداوم مایکروسافت در ویندوز 11 ابراز می کنند. نمی‌دانم که آیا برنامه‌های شخص ثالث مانند OFGB به کار خود ادامه می‌دهند، زیرا می‌توانم ببینم مایکروسافت تمام تلاش خود را برای ارائه تبلیغات انجام می‌دهد - زیرا به وضوح به شکایات موجود توجه زیادی نمی‌کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است