متن خبر

ابزارهای جدید ویرایشگر ویدیوی Google Photos می‌تواند این برنامه را برای سازندگان محتوا بسیار مفید کند

ابزارهای جدید ویرایشگر ویدیوی Google Photos می‌تواند این برنامه را برای سازندگان محتوا بسیار مفید کند

شناسهٔ خبر: 718798 -




تلفنی با نشان‌واره Google Photos روی صفحه
(اعتبار تصویر: Google / Shutterstock / محمد علیمکی)

بر کسی پوشیده نیست که Google Photos در حال دریافت چند ارتقا برای محتوای ویدیویی است - در آغاز آگوست 2024، ما در مورد تعدادی به‌روزرسانی گزارش دادیم که قرار است به برنامه محبوب ذخیره‌سازی ابری عکس برسد.

کد پنهان شده در به‌روزرسانی نشان می‌دهد که ویرایش ویدیوها بسیار آسان‌تر می‌شود و شامل یک رابط کاربری بهبودیافته و گزینه افزایش/کاهش سرعت است.

اکنون، به لطف حذف توسط Android Authority ، ما ایده بهتری داریم که از ویرایشگر ویدیوی پیشرفته Google Photos چه انتظاری داریم.

ویرایش ویدیو در Google Photos

اگرچه از نظر فنی یک برنامه ویرایش ویدیو نیست، اما توانایی برش محتوای ویدیویی در Google Photos جدید نیست - اما منصفانه است که بگوییم از نظر طراحی و عملکرد بسیار ابتدایی است. با توجه به حذف نسخه 6.97 برنامه اندروید، کاربران می توانند انتظار تجربه بسیار بهتری را با ابزارهای مفیدتر داشته باشند.

ابزار ویرایش جدید که در ابتدا به عنوان Spotlights شناخته می‌شد، با چهار عملکرد کلیدی به Presets تغییر نام داده است.

برش پایه اجازه می دهد تا از برجسته های یک ویدیو استفاده کند و رنگ را افزایش دهد

Slow Mo حرکت آهسته را به بخش هایی از یک ویدیو اضافه می کند.

آهنگ سوژه های ویدئویی را ردیابی و بزرگنمایی می کند.

زوم بزرگنمایی یک ناحیه را افزایش یا کاهش می دهد.

این گزینه ها هنگام انتخاب یک ویدیو و ضربه زدن روی ویرایش یافت می شوند. از اینجا، کاربران باید به گزینه Preset بروید - در نسخه فعلی برنامه در دسترس نیست. Android Authority با استفاده از ابزارهای جدید توضیح داد که اثرات و مدت زمان از طریق یک نوار لغزنده ساده کنترل می شود.

پس ، انتظار نمی‌رود سطوح کنترلی که در بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیویی که تحلیل کرده‌ایم، نزدیک باشد - این یک جایگزین CapCut نیست، حتی بیشتر جایگزینی برای Premiere Pro. اما می تواند یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای مبتدیان و سازندگان محتوا باشد که نیاز به برش سریع کلیپ ها دارند. ما فقط امیدواریم که گوگل به زودی تاریخ انتشار را ارائه کند.

بیشتر از TechRadar Pro بخوانید

ویرایشگر B2B - خلاق و سخت افزار

استیو ویرایشگر B2B TechRadar Pro برای خلاقیت و سخت افزار است. او برنامه‌ها و دستگاه‌هایی را برای افراد و سازمان‌هایی که در طراحی و نوآوری پیشرفت می‌کنند، تحلیل می‌کند. روزنامه‌نگار سابق در مجله وب کاربر، اخبار نرم‌افزار و سخت‌افزار، بررسی‌ها، ویژگی‌ها و راهنماها را پوشش می‌دهد. او قبلاً روی محتوا برای مایکروسافت، سونی و شرکت‌های SaaS و طراحی محصولات بی‌شماری کار کرده است. روزی روزگاری تبلیغات و تریلر فیلم می نوشت. قهرمان بی امان کاما آکسفورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است