متن خبر

آلن از دستیار سلامت هوش مصنوعی برای 680 هزار عضو بیمه سلامت خود رونمایی کرد

آلن از دستیار سلامت هوش مصنوعی برای 680 هزار عضو بیمه سلامت خود رونمایی کرد

شناسهٔ خبر: 810163 -




در حالی که آلن بیشتر به عنوان یک شرکت بیمه سلامت شناخته می شود، این استارت آپ فرانسوی همیشه سعی کرده است چیزی فراتر از پوشش بیمه ارائه دهد. اکنون می‌خواهد یک برنامه فوق‌العاده برای همه چیزهای مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی بسازد و سه به‌روزرسانی محصول جدید را صبح سه‌شنبه اعلام کرد، از جمله یک ربات چت هوش مصنوعی که توسط پزشکان تحلیل شده است.

آلن مدت‌هاست که به مشتریان خود یک رابط چت ارائه می‌دهد که به آنها اجازه می‌دهد یک سوال از پزشک بپرسند و در عرض 15 دقیقه یا بیشتر جواب بگیرند. قدم منطقی بعدی این روزها استفاده از هوش مصنوعی برای مکالمات پزشکی است، پس آلن در حال اضافه کردن یک دستیار مجازی به نام Mo به ویژگی چت است.

از یک طرف، ما به طور فزاینده ای قصد داریم که مسئول سلامت خود باشیم. از سوی دیگر، سیستم مراقبت های بهداشتی ما عمدتاً واکنشی است و پس تحت فشار دائمی قرار دارد.

اما از آنجایی که چت ربات های هوش مصنوعی تمایل به توهم دارند، متخصصان مراقبت های بهداشتی ممکن است نخواهند به اطلاعات نادرست تکیه کنند یا خطر تشخیص اشتباه بیمار را به خطر بیندازند. این موضوع اخیراً با رونوشت‌های پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی در اخبار مطرح شده است - طبق مطالعه یک محقق دانشگاه میشیگان، از هر ده رونویسی صوتی، هشت مورد سطحی از اطلاعات توهم‌آمیز را نشان می‌دهند.

آلن بيان کرد که برای جلوگیری از این امر، نرده‌های محافظ در نظر گرفته است. اول، استفاده از چت ربات هوش مصنوعی کاملا اختیاری است. لیزی توضیح داد: "مو دوباره سوال من را بیان می کند، خود را معرفی می کند و می پرسد که آیا می خواهم با مو شروع کنم یا می خواهم با یک پزشک صحبت کنم."

دوم، پاسخ های مو توسط پزشک در عرض 15 دقیقه تحلیل می شود. آنها می توانند توصیه های پزشکی را تأیید کنند یا آنچه در گفتگو گفته شده است را تصحیح کنند. سپس بیماران پیامی دریافت خواهند کرد که در آن توضیح می دهد که پزشک در مورد پاسخ های هوش مصنوعی چه احساسی دارد.

آلن بيان کرد که در چند هفته گذشته 900 مکالمه بین کاربرانش و Mo را تسهیل کرده است. اما از آنجایی که در حال حاضر 680000 نفر تحت پوشش محصولات بیمه سلامت Alan هستند، Mo به سرعت تبدیل به یک ربات چت هوش مصنوعی مرتبط با مراقبت های بهداشتی می شود. جالب خواهد بود که ببینیم مردم چگونه به این ویژگی جدید واکنش نشان می دهند و آلن چگونه ربات را در طول زمان تغییر می دهد.

Mo در حال حاضر بیشتر یک ربات چت است، اما این شرکت قصد دارد به آن توانایی به خاطر سپردن جزئیات بیشتر و گفت ن آپشن های شخصی‌سازی را برای فعال‌تر کردن آن بدهد. "این تازه آغاز است. دیدگاه ما برای مو فراتر از آن است. چشم انداز ما این است که آن را به یک همراه سلامت تبدیل کنیم که زمینه و تاریخچه سلامتی شما را درک کند.» لیزی گفت.

یک فروشگاه آنلاین و برخی از ویژگی های گیمیفیکیشن

علاوه بر آپشن های هوش مصنوعی، آلن از یک فروشگاه موبایلی رونمایی کرد که کاربران می‌توانند مکمل‌های غذایی، لوازم ورزشی، کالاهای مربوط به نوزاد و سایر محصولات بهداشتی را از آن بخرند.

ملانی آلسبرگ، مدیر محصول آلن، گفت: «این مجموعه ای از محصولات بهداشتی و سلامتی است که برای بهبود زندگی روزمره شما انجام می شود. ما طرفدار مارک‌های فرانسوی هستیم که استانداردها و ارزش‌های بالای ما را به اشتراک می‌گذارند. و ما در مورد نرخ های ترجیحی برای اعضای خود مذاکره کرده ایم.»

این به نظر اولین قدم از یک بازی بزرگتر است. داروخانه های آنلاین به دلیل موانع نظارتی و تدارکاتی در فرانسه بسیار رایج نیستند، پس آلن می تواند در موقعیت خوبی برای ارائه داروهای بدون نسخه و بیشتر در آینده نزدیک باشد.

در نهایت، این شرکت در حال راه اندازی Alan Walk، یک گام شمار بازی سازی شده است. اگر Alan Walk را انتخاب کنید، این برنامه از گام شمار داخلی تلفن یا ساعت هوشمند شما برای ثبت تعداد قدم هایی که راه رفته اید استفاده می کند.

آلن بيان کرد واک برای مبارزه با سبک زندگی کم تحرک طراحی شده است و زمانی که به اهداف گام خاصی برسید، قفل توت ها (یک ارز مجازی) را باز خواهید کرد.

آنتوان مولت، مدیر محصول آلن گفت: «می‌توانید توت‌های خود را برای کمک به خیریه‌ها، یا تخفیف در فروشگاه Alan Shop یا شخصی‌سازی آواتار خود عوض کنید.» حتی یک تابلوی امتیازات وجود دارد که رتبه شما را در کنار همه همکارانتان نشان می دهد.

ژان چارلز ساموئلیان-ورو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل آلن، گفت: "برای ما، این همه در مورد بهبود این تجربه یکپارچه بین بیمه درمانی، پیشگیری، و دسترسی به مراقبت های پزشکی است. "

آلن اخیراً یک دور سرمایه 193 میلیون دلاری با ارزش 4.5 میلیارد دلاری جذب کرده است. پس از فرانسه، بلژیک و اسپانیا، این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد به کانادا گسترش یابد، جایی که اولین شرکت بیمه درمانی جدید در تقریباً 70 سال خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است