متن خبر

آزمایشگاه گرافانا 270 میلیون دلار جمع آوری می کند

آزمایشگاه گرافانا 270 میلیون دلار جمع آوری می کند

شناسهٔ خبر: 705341 -




Grafana Labs، شرکت منبع باز که احتمالاً حداقل چند داشبورد عملیاتی را در شرکت شما تأمین می کند، امروز از تکمیل یک تراکنش اولیه و ثانویه به ارزش حدود 270 میلیون دلار خبر داد که درآمد حاصل از آن به شرکت و برخی از سهامداران آن تعلق می گیرد. این شرکت این را به‌عنوان توسعه‌ای برای دور سری D ۲۴۰ دلاری خود در سال ۲۰۲۲ توصیف می‌کند. این توسعه توسط سرمایه‌گذار فعلی Lightspeed Venture Partners، با مشارکت سرمایه‌گذاران نهادی موجود، هدایت شد.

ارزش این شرکت اکنون بیش از 6 میلیارد دلار است که در مقایسه با 3 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافته است.

اعتبار تصویر: آزمایشگاه گرافانا

علاوه بر این رویداد مالی جدید، گرافانا همچنین اعلام کرد که اکنون درآمد سالانه 250 میلیون دلاری خود را پشت سر گذاشته و بیش از 5000 مشتری پرداخت کننده دارد که از 2000 در سال 2022 افزایش یافته است.

ما در طی تقریباً 10 سال از تأسیس آزمایشگاه گرافانا، کارهای زیادی را انجام داده ایم. راج دات، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه گرافانا، گفت: پروژه جانبی منبع باز که یکی از بنیانگذاران من Torkel Ödegaard ایجاد کرد، اکنون 20 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به پایه و اساس یک تجارت پایدار و رهبر بازار در زمینه مشاهده تبدیل شده است. فراتر از اعداد و ارقام چشمگیر، آنچه که من بیش از همه به آن افتخار می کنم این است که به ریشه های خود وفادار مانده ایم و در عین حال منابع درآمدی خود را متنوع کرده ایم. ما معتقدیم که با استراتژی مناسب، منبع باز پیروز خواهد شد و تازه شروع کرده ایم.»

در حالی که Grafana توانایی تجسم انواع داده‌ها را ارائه می‌دهد، Grafana Labs کاملاً بر کمک به شرکت‌ها در تجسم و تجزیه و تحلیل داده‌ها از خدمات زیرساختی مختلف خود متمرکز است، چه به عنوان یک سرویس میزبانی شده از طریق Grafana Cloud یا خود میزبانی شده از طریق Grafana Enterprise. محصولات این روزها این شرکت همچنین شامل سیستم‌های ردیابی برای ردیابی عملکرد برنامه، نظارت بر کاربر، و ابزارهای مدیریت و پاسخ به حوادث است.

Gaurav Gupta، شریک Lightspeed Venture Partners گفت: «زمانی که Lightspeed برای اولین بار در سال 2019 روی Grafana Labs سری A سرمایه گذاری کرد، ما به استراتژی شرکت اطمینان داشتیم. ما می‌دانستیم که شرکت‌های منبع باز روایت را بازنویسی می‌کنند و از جایگزین‌های صرفاً رایگان به انتشار فناوری‌هایی که رقیب یا پیشی‌تر از راه‌حل‌های اختصاصی هستند، تغییر می‌کنند. گرافانا نمونه ای از این تغییر است - هیچ چیز قابل مقایسه با قابلیت های آنها در داشبورد عملیاتی نیست. آنها در انتشار محصولات جدید و ساختن قوی‌ترین پلتفرم مشاهده‌پذیری منبع باز در بازار دچار مشکل شده‌اند.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است